Monday 14 May 2012

13 days to go...

hye!salam..

i only have 13 days before i go to kmns to further my studies..sob..sob..sedih sgt ni..sy xpenah jauh dgn my parents especially my mom..selalu gi kem je..tu pun kdg2 homesick..huhu..ni nak tggl kat sana for a year..kalau dip, lg la xtahu cmne aku ni..huhu..birthday aku pulak kebetulan hari yg aku akan berada di sana for sure..huhu..birthday titeww, titeww nak hadiah mahal2 taw..haha..

i've ordered a big delicious yummy red velvet cake from my angah..and brg2 pun xpacking lg..mak dah byk kali dah pesan tp sy mls..huhu..alsannya "ala mak..lg 2 mggu..lama lg.."..yg kwn aku sorg tu..diba aimi bkn nama sbnr plak ckp dia takut xsmpt nak beli brg sbb byk brg blom beli lg..same with me..i have my shopping list in my personal book..

i've bought some of my toiletries thingy only..i have to buy, shoesss, socks, shirts, pants and many more..haha..owh ya..i wnat to buy a new specs for myself since ayah had give his permission for me to buy a new one..this time, i want to buy a nice black frame specs..

xpenah ada specs wane tu..so, nak beli..mahu2..owh btw, ramai kwn2 sy dpt kmns..from saas of course..bak kata kwn sy jd perkanpungan saas la matrix tu nanti..haha..i'm so excited for having another chance to study in the same place with them again..

doakan sy dpt roomate yg rapat dgn sy ye kerana sy ni byk mslh sket..n hrp2 sy xdpt roomate yg sy xske..huhu..so, that's all for now..esok gi shopping and buka akaun bsn..next week baru shopping hbs2an..kne kurus sket dlu..*harapan..haha..ok then..daa!salam..


happy to know that she will go to the same matrix with me..yeay!!!


Thanx for reading this post..Have fun! :)

No comments:

Post a Comment